Kiakadtak a netezők a híres webshop plus-size fehérneműin
A modell túl vékony ahhoz, hogy ilyen kampányban vegyen részt, ami a vásárlóknak is szemet szúrt.

Az angol Boohoo nevű cég a plus-sizeos fehérnemű kollekcióját Anna Fritzdorf modellel reklámozta, aki nem egy telt alkatú csajszi. Ő maga 12-es méretűnek vallja magát, ami körülbelül az itthoni 40-esnek felel meg. Ez pedig – valljuk be – egyáltalán nem plus-size, hiszen az klasszikusan csak a 42-es méret fölött kezdődik.

Ezen az Insta-fotóján például telt alkatú modellekkel van lefotózva, és látszik köztük a különbség:

Egyébként a Boohoo plus-size fehérnemű kollekciója is az angol 16-os mérettel indulna, ami 44-es méretnek felel meg nálunk, de ezt valamiért egy jóval kisebb méretű modellel reklámozták, amin az internetezők teljesen kiborultak – jogosan. „Mikor fog rájönni a Boohoo, hogy nem ez a plus-size? Ezek szerint mindenkinek mínusz 2-es méretet kéne akkor viselnie? Ez hatalmas őrültség” – írta az egyik Twitterező.


Ezzel a kampánnyal egyébként a márka a valóban telt nők testképét nagyban torzítja, hiszen értelemszerűen ezek a ruhák nem így fognak rajtuk állni. „A modell nem képviseli hűen azt, hogy ezek a ruhák, hogyan is állnának egy valóban 16-os méretű nőn” – írta egy másik kommentelő.

A cég egyébként nem most kerül először bajba a méretezési problémái miatt, egy kiábrándult vásárló azt írta, hogy: „Éppen egy nadrágot kerestem, és a a méreteknél csak az S-es, M-es, és L-es szerepelt, ezért a méretleírásban megnéztem és az L-es a 8-asnak felel meg. (Ez nálunk a 36-os méret.) Mégis mióta számít nagy méretnek a 8-as? Ez most egy vicc?”

Szerinted is felháborító, amit a márka csinált?














Forrás:https://cosmopolitan.hu/szepseg/2019/02/14/kiakadtak-a-netezok-a-hires-webshop-plus-size-fehernemuin/


Mi a véleményed?
Neved:
Véleményed: Figyelem: HTML tag használata nem engedélyezett!